Family Friends

Wednesday, April 6, 2011

Robot ke..??

setelah gagal mendapat impak yg memuaskan hati pada hari isnin..aku cuba rendahkn sikit level aktiviti untuk bebudak tahun 2 ni..ye la level pon sederhana..yg aku bg
group task bikin robot drpd kotak2 yg diorg bawak tu sape suruh..bikin dlm mase 15 minit je pulak tu...hehehe..ye la..takkan nak buat 1 jam..dah tu abis 2period takde input pulak..kalo suruh buat kat rumah gini ler jadi nye..3group je yg anta..3lg tak nampak bayang..

jadi task baru yg aku bg ialah lukis dan labelkn robot yg diorg fikirkn sendiri bentuknye ...secara individu..no more group work..(bising je lebih..konon bincang..hasil tak dak)..kebanyakn seperti biase la..takda idea..tiru sebijik mcm yang aku lukis kat depan..dan ni la antara hasil yg di katakn terbaik oleh panel-panel pemilihan atau pon juri-juri profesional..profesional la sgt..(sambil buat gaya tangan)..en. haffiz dan pn.azrina..thanks sbb tolong aku pilih...hehehe..mate aku dah juling-juling tgk 24 org punye lukisan..semua lebih kurang je..mcm wahidah je lukis..hehehe..

tapi bila aku impas semula..tgk bebudak ni..mmg nampak ada potensi..masing-masing ada kelebihan..tp ramai yg tak berani nak tunjuk..rasenye sape yg patut bimbing diorg..sape..??
hehehe...cikgu.??ye betul..tp yg paling penting ibu bapa..ibu bapa patut prihatin..kena semak semua buku anak-anak..aku tgk buku diorg..mane yg sempat buat kat sekolah tu ok..kalau tak sempat siap..sampai situ je la..takde nye nak sambung kat rumah...hurmmm..camner nak ckp lagi..ape yg boleh aku bg buat mase ni tu je la..lepas ni harap-harap bebudak ni semakin maju dan berjaya..

panjang dah aku merepek nih..hehehe..seminggu lebih je lg nak abis praktikum..perasaan berbelah bahagi ni..gumbire ade..sedih ade..cuak pon ade..nak balik IPBA ni macam2 ujian bakal menanti..huhuhu..

p/s : tak sabar nak abis KPLI..nak posting dekat dgn kuarga.. harap-harap dpt sekolah depan rumah..hahaha..





No comments:

Post a Comment

COVID19 Bukan Pilihan: Projek Pigeon Hole.

=================== COVID19 Bukan Pilihan. =================== Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Hari ini saya ingin mengulas...