Sunday, April 10, 2011

duRina

minggu lepas die mintak tak sempat beli...minggu ni die mintak lagi..so susun jadual bebetul..g beli petang..nak mkn kat sane tak sesuai..tepi jalan..camner nak kawal 3 org ni..akak die pon ckp..kalo mkn kat rumah boleh sambil tgk tv..baru best..bila dah jumpa kedai tu..aku tak tau nak pilih..suruh je brader tu tolong pilih...sekilo rm8..ambil 3 biji rm35..ok la utk budak 3 org tu..terutama org yg request..so lepas beli tu..cam biase singgah kedai atok..bungkus makanan..tak sabar punye pasal..makan sebiji kat kedai..

wajah puas ati khairina dapat beli durian...

makan dengan penuh perasaan..walaupun selsema teruk...

sampai kat rumah sambung lagi makan sebiji...hehehe..bukan bnyk pon budak2 ni makan..dalam sebiji durian tu sorg mkn 2 ulas je...mintak je beriya-iya...bapak die yg kene habiskan...mlm td sebelum blk..ade lg 1 biji belum berusik..hurmmm..ni la ank2 zaman sekarang...

3 comments:

  1. wah comelnye dapat makan durian..saya bila la nak dapat makan durian nie..uuuwaaa...mau balik mintak ayah saya belikan jugak nieh..hahaha~~

    ReplyDelete
  2. Rm8 sekilo? Mahalnya... Bln6 kitorg ke KL harap2 masi ada durian masa tu.

    ReplyDelete
  3. Siti Nurul Ain : hehehe...balik jgn tak balik..jgn sampai abis musim durian..kempunan nanti..

    Nani Aling : musim durian baru nak mula..tu sbb harga mahal lagi..esok la bila dah berlambak..murah la sikit..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...