Family Friends

Tuesday, April 19, 2011

kata kau..?

dari pagi aku pikir ape nak merepek hari ni...sepanjang pg tak online sbb ade seminar.. "seminar"...sampai la aku blk tghari td...mase tgh tunggu lif..ape aku nampak..??

seorg bapa dgn gigih nya sedaya-upaya menyalakan api ke hujung sebatang rokok yg melekat di bibir seorang "murid" yg berpakaian lengkap, siap bag sekolah lg..selesai menyalakn rokoknya..murid itu pon beredar dgn menaiki motorsikal tanpa helmet...

ape yg aku nampak??kalau nak ckp pasal rokok ade yg sensitip pulak nanti...tak pasal2 band blog ni...tp cube fikir...ape yg die buat kat anak die tu..aku tak nak bnyk ckp...cume nak tanye..APA KATA ANDA..??

P/S : sayangi anak anda dengan cara yg betul...sy pon bukan pandai..sama-samalah kita jaga generasi yg akn datang...

segmen gambaq : sekadar gambar hiasan..takde kaitan dgn cerita...

2 comments:

  1. Nda tau mau cakap apa...

    ReplyDelete
  2. ape lg nak ckp...nak tegur..??
    tak berani..takot kene sepak..
    hehehe..

    ReplyDelete

COVID19 Bukan Pilihan: Projek Pigeon Hole.

=================== COVID19 Bukan Pilihan. =================== Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Hari ini saya ingin mengulas...