Family Friends

Saturday, April 30, 2011

30 April..

hari ni genap la umur khairina 3tahun...tp pagi2 lagi dah buat aku gelak...aku on je tv..die terus ckp kat wahidah..."kak tgk bujang lapok"...hehehe...baru 3tahun dah kenal bujang lapok...siap nyanyi lagu maafkn kami berduet dgn wahidah..

dekat2 tghari...wahidah dah bosan..die selongkar bag aku..jumpe calculator..die tanye aku..ape ni..aku ckp mesin kira2...hehehe..calculator tu mmg cute dan ade tali...die pon gantung kat leher...pastu die suruh aku lari...aku tak faham lagi...lepas tu die suruh aku pulak pakai...die nak lari...die cakap "abah kn cikgu sukan"...hahaha..baru aku tau..die buat bende tu jadi jam randik...hahaha..die pon lari la bergilir-gilir dgn khairina...sampai la dah nak ptg...3org ni main je..tak abis2 stamina...

dlm pkul3 keluar gi beli kek besday...hehehe...sambut besday kat umah nenek diorg...kelam kabut...semue diorg nak buat sendiri...baru aku sedar budak 2 org ni dah besar..hehehe...

petang balik semula ke rumah...khairina dah penat gile sehari tak tido...terus tido..hadi pon same..terus masuk buaian dan tidur...tinggal la wahidah yg mengamok nak water color...sudahnye aku la jd pelukis...die mewarne je...aku tanye.."nak lukis ape ni kak"..die ckp"kat zoo negara ade haiwan ape bah?"..hahaha...5 helai kertas lukis haiwan...penat..hehehe..

lepas je magrib wahidah terus flat dan tidur...tinggal la 2org lg...nak gi mkn pulak..hehehe...mane lg destinasi..kedai atok la...dah siap bungkus..siap ade kacang rebus...sampai je rumah..hurmm tak makan pon...2org tu main2 sampai la tidur...

budak 3 org ni mmg susah mkn..tu sbb badan tak naik2...

No comments:

Post a Comment

COVID19 Bukan Pilihan: Projek Pigeon Hole.

=================== COVID19 Bukan Pilihan. =================== Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Hari ini saya ingin mengulas...