Monday, April 25, 2011

2010212050144

jujukan nombor apakah ini..??yang pasti ini bukan nombor akaun bank aku...jauh sekali nombor talipon aku...hahahaha...tinggal sebulan dok kat IPBA ni, baru aku tau..ini lah nombor giliran peperiksaan aku..hahaha...

nombor 144 daripada 145 org tu...hehehe..yg tragisnye..nombor 143 dan 145 dah takde dah...bukan meninggal...cume meninggalkan IPBA utk menyambung tugas2 khas...

yang misterinye pulak..nombor ganda aku 44 tu dekat2 pulak dgn En.Haffiz(33) dan Pn.Azrina(22)...hahaha...ni satu kebetulan ke Cik Kustina..??hehehe..mintak maap ye Cik Kustina pasal kejadian tempoh hari...sesungguhnye..kami tak sengaja nak tekan hon tu...memandangkn Cik Kustina berjalan ala-ala ketwok dari jauh...jari-jemari sy tu gatal je nak tekan hon tu...tp sy tak kate Cik Kustina terkejut cicak ye...itu Pn.Azrina yg kate...hahaha..dan 1lg sy tak pandai nak tiru gaya terkejut tu...hanya En.Haffiz yg pakar dlm peniruan gaya ni..hahaha...dah la..dah penat merapu...nak tido...!!!

P/S : minta maaf betul2 kat Cik Kustina...

gambar sekadar hiasan..hahaha...

4 comments:

  1. kenapa macam panjang sangat je nombor giliran tu?

    boleh ke ingat time nak exam nnt? saya no ic pon boleh lupa, nikan plak no yang panjang2..heheh



    apa2 hal good luck yer..(^______^)

    ReplyDelete
  2. insyaAllah ingat kalau kite tahu maknenye...mcm no i/c tu kan tarikh lahir kite pastu tempat lahir..pastu running number..hehehehehehe..
    tp kalo nombor talipon mmg tak ingat..hahahaha...

    ReplyDelete
  3. setiap nombor yang terbit mempunyai maksud...ada rujukan utk no tersebut

    ReplyDelete
  4. ye betul..

    2010 :tahun masuk
    21 :kod IPBA
    2 :ambilan ke-2(jun)
    05 :kod KPLI
    0144 :nombor giliran

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...