Thursday, April 14, 2011

MTQ vs begambaq vs kemalangan vs party

ari yg di tungu2 pon tiba..so arini la pertandingan MTQ daerah sentol...jd berpusu-pusu la cekgu2 dan peserta2 dtg ke sk segambut...kitorg konon nak g lawat semua vanue...selase aritu ckp, arini mungkin bz sbb kene ganti cekgu2 yg terlibat..tp takde 1 pon kelas ganti yg aku dpt...pening la si org tua tu..tp konon2 td tidak menjadi...sudah nye hari ni jadi hari bergambar sedunia..abis masuk semue kelas yg kitorg ngajo...g bantai ambik gambaq..tak sangka pulak budak2 kelas tahun 6 buat suprise...padahal aku dah agak lame dah..sbb mmg tak suprise pon...hahaha...
banyak cite tak guna..nak upload gambar maseh kat haffiz..so tunggu la update nye nanti bile posmen anta gambar ye..
nak berehat..hehehe...walaupon folio bnyk lg tak buat..

p/s : 1 hari lg...

smlm : wife kemalangan kecil..hurmm..malang mmg tak berbau...harap semua selamat...tp kerete mmg tak selamat la..gambar kenangan..lampu dan bumper yg sudah pecah..body pon teruk gak kene tu..

1 comment:

  1. amik gambar sementara masa masih ada...that the moment...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...