Family Friends

Thursday, April 21, 2011

koir vs oral test..

good news...test rekoder di batal kn...sbb..??lect bz...sbb die kene kondak koir...masalahnye...aku kene jugak...aku dah la tak geti menyanyi....budak2 kelas aku yg pandai....tak pasal2 aku terjebak sekali...1 bln nak kene jage suare ni...1st latihan je dah serak dah ni...dah nak hilang suare...mau tak nye...5lagu tu...

esok pulak dgn rasminye bermula oral test...uwaaaa....takot la...tak tau nak wat cane...esok ok lg listening...boleh tembak...isnin depan speaking...mmg membisu je la aku...huhuhu...

P/S : entry tajuk oral test nak letak gambar ape..??

3 comments:

  1. xpe koir ley masuk dlm lain-lain penyertaan dlm borang koko..ramai nyanyi die xpasan buat mulut jer

    ReplyDelete
  2. jaga suara elok elok. nasib baik koir je . haha . kalau masuk AF ? mentor ?lol

    ReplyDelete

COVID19 Bukan Pilihan: Projek Pigeon Hole.

=================== COVID19 Bukan Pilihan. =================== Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Hari ini saya ingin mengulas...