Wednesday, June 8, 2011

pelaburan terbaik..

ape pelaburan terbaik utk mase depan..

1.simpan di ASB or saham2 lain..
2.beli aset mcm tanah or rumah..
3.masuk insuran..

hurmm...arini mmg penat...lepas siapkn ank2..bawak diorg g rumah nenek diorg sbb nenek aku dtg..al-maklumlah ni je la cicit yg die ade...pkul 7.30pg dah sms..pkul8.00pg call pulak..aku ckp 2org tidur lg..yg kecik je dah siap mandi..bile tgk semula yg 2org tu dah mamai2..mcm malas nak bgn siap boleh pejam mate semula..aku pon buat pengumuman..

"sape nak jumpe yut(panggilan utk nenek aku kpd ank2 aku) cepat mandi.."

pergh..dgn mate tak bukak dua2 berlari buka baju masuk bilik air..siap nak mandi cecepat..

selepas lunch kitorg pon g ronda2 kebun bapak aku baru buat..tgk2 tanaman..pakcik aku borak dgn bapak aku pasal tanah...aku pon dgr..balik rumah sambung cerite sampai ke petang..tu la timbulnye persoalan di atas...sape nak jawab silakn..

1 comment:

  1. hartanah pelaburan jangka masa panjang yg keuntungan tinggi...asb jangka panjang untung skit...insuran untuk kesihatan...bergune bile emergency...emas...kena tau harga semasa...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...