Monday, June 20, 2011

kemalangan ngeri..

sedang aku lepak depan TV dgn anak2..tetebi dgr bunyi..."gdebook..book..sreeett.."
aku ngan ank2 pon berlari tgk kat luar..hadi paling laju lari..excited..
sekali ade kemalangan la depan rumah..(rumah aku corner lot..sebelah kiri jalan besar..ngam2 depan simpang..)
tetibe seorg perempuan jerit2 mcm kene rasuk keluar dr kenari...
aku tgk dlm gelap..(dlm kul8 p.m.) seorg makcik kat celah2 pokok lanskap majlis daerah..
aku pon dgn rase menyeboknye pon keluar gi dekat...tgk org ramai angkat ank makcik tu gi hospital...nampak longlai je..diorg ckp hidung mulut semue keluar darah..seorg lg ank die aku tak perasan..
perempuan yg bawa kenari tu terus terjerit-jerit ketakutan..
aku tgk bahagian depan kenari rosak teruk..ade 2 kesan mendarat kat cermin depan..sebiji EX5 di bawah enjin kenari..
makcik yg bawak motor tu mula bgn..nampak kepala berdarah..jauh jugak tercampak..ade la 5meter dr kenderaan tu...
org makin ramai...polis semue pon dah sampai..makin lame org makin ramai..
aku pon masuk dalam rumah sambung xtvt aku..hadi yg beriya-iya nak tgk sampai selesai..lori tunda pon sampai..

moral: tak boleh salahkan sesiapa..sbb dua2 pemandu adalah perempuan...

7 comments:

  1. hehehe..tak semue la...tp mungkin simpang tu gelap dan agak besar...semue org buat mcm jalan sendiri je..

    ReplyDelete
  2. ooo...OOoooo... ada bau jantina kat post yg ni... hahahah... salahkan dia dan keluarga dia... hohooho....

    ReplyDelete
  3. hehe... harap2 lps ni penduduk sana lebih berhati2..

    ReplyDelete
  4. haaa jgn la slhkan pemandu pompuan.. haha..tp tula..nk uat caner...kdg2 pemandu ni tak berhati hati..tak kira la lelaki pompauan..:p

    ReplyDelete
  5. hehehe..tak salahkn sape2..kebetulan dua-dua perempuan...tp kesian ank die la..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...