Tuesday, June 28, 2011

abah awak hebat la...


hmmm...bile dah duduk bejauhan ni asek la terkenang...
bile depan mate tengok perangai sorg2 mcm nak sepak2 je...
hehehe..rindu la kat anak-anak...
nak cerite sikit pasal wahidah..

senario 1 (pinjam ayat nabil) :

kat TV : iklan polident...
wahidah : abah..gigi saya dah rosak la...macam mane nak pakai gigi palsu..?
aku : kene cabot yg rosak tu dulu..
wahidah : sakit tak..?
aku : mesti la sakit...
wahidah : tak jadi la...
aku : (selamat...kalau die mintak naye...)
senario 2 :

apah : dulu mase saya kecik2..abah saya bela ayam, itik, angsa, kambing, lembu....
wahidah : abah awak hebat la tak macam abah saya...abah saya macam kanak-kanak....

wah depan aku, ckp aku hebat...belakang aku, die kutuk-kutuk pulak...biase atok die yg dikutuknye..yang aku tak paham...ape yang dimaksudkan dengan "kanak-kanak"...

p/s: apah adalah makcik wahidah a.k.a adek aku...

4 comments:

  1. haha yang tang ganti gg palsu tu, lawak ah..eeeii jahat tau..kedekut.hahaha

    ReplyDelete
  2. bebudak mudah sgt terpengaruh kat TV...

    ReplyDelete
  3. hehehe... ada2 ja....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...