Tuesday, June 28, 2011

abah awak hebat la...


hmmm...bile dah duduk bejauhan ni asek la terkenang...
bile depan mate tengok perangai sorg2 mcm nak sepak2 je...
hehehe..rindu la kat anak-anak...
nak cerite sikit pasal wahidah..

senario 1 (pinjam ayat nabil) :

kat TV : iklan polident...
wahidah : abah..gigi saya dah rosak la...macam mane nak pakai gigi palsu..?
aku : kene cabot yg rosak tu dulu..
wahidah : sakit tak..?
aku : mesti la sakit...
wahidah : tak jadi la...
aku : (selamat...kalau die mintak naye...)
senario 2 :

apah : dulu mase saya kecik2..abah saya bela ayam, itik, angsa, kambing, lembu....
wahidah : abah awak hebat la tak macam abah saya...abah saya macam kanak-kanak....

wah depan aku, ckp aku hebat...belakang aku, die kutuk-kutuk pulak...biase atok die yg dikutuknye..yang aku tak paham...ape yang dimaksudkan dengan "kanak-kanak"...

p/s: apah adalah makcik wahidah a.k.a adek aku...

4 comments:

  1. haha yang tang ganti gg palsu tu, lawak ah..eeeii jahat tau..kedekut.hahaha

    ReplyDelete
  2. bebudak mudah sgt terpengaruh kat TV...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...