Tuesday, June 21, 2011

tak puas ati..

arghh...tak puas ati pada diri sendiri...semangat yg td ade nak buat KISSM pon dah hilang...herrrmmmm...

ceritenye camni...
lepas hadi sarapan roti telur..aku mandikn die..
lepas dah siap pakaikn baju ape semue...bg susu..habis sebotol...
pastu aku mandikan khairina pulak..mcm biase hadi akan menyakat akak die sampai la siap pakai baju...tp kali ni...mase aku dukung khairina nak elak kene sakat...aku tak perasan hadi jatuh...
lame jugak die senyap..menarik mulut..baru terkeluar jeritan die...mcm sakit sgt..badan mcm lemah longlai..bile aku pujuk die dah diam...tp muntah pulak..abis susu ngan roti telur keluar..tu takpe la...yg takotnye..org kate bile budak jatuuh dan muntah tu bahaye..
hurmm ni tak tau camner..tp tadi mcm dah aktif semula sebelum hantar ke rumah pengasuh..
harap-harap tak ape-ape la...ya Allah...

6 comments:

  1. kalau risau juga, bawa ke klinik berdekatan... budak mmg mcm tu, ada yg tahan sakit, kebal. Mcm anak aku, hari tu dia patah tulang betis. masa jatuh, mak aku cakap dia x nangis pun macam kesakitan. Dia nangis macam merengek biasa, bila x-ray teruk jugalah retak di bahagian tulang (besar) betis tu...

    ReplyDelete
  2. tu la..mmg risau ni...lg2 bab kepale...

    ReplyDelete
  3. adess...sabar la ye...anak buah aish dulu penah mcm ni gak..mmg risau..nasib bek tak apa apa..

    ReplyDelete
  4. tu la...harap tak ape-ape la...ni mcm dah ok je..

    ReplyDelete
  5. @kadang2 perkara berlaku tanpa jangkaan kita...harap2 takde ape2 yg berlaku

    p/s : cik aish selalu dtg jenguk blog parent trip nie :)

    ReplyDelete
  6. eh...pesal ade pesanan utk cik aish pulak...hehehe..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...