Wednesday, June 15, 2011

hari yang lain..

hehehe...walaupon harini tak same dgn semalam..dan semalam tak same dengan kelmarin...
tp virus malas aku tak pulih lagi...kepale masih berpusing-pusing fikir ape nak buat..tp fizikal masih tak buat ape-ape..asek fikir pasal KISSM..tp asigment tak buat lg..nota pon tak bace lg..

semalam 3org bebudak tu aku hantar ke rumah pengasuh...hehehe...wahidah pon nak join..akibatnye..semue tak tido kat rumah pengasuh..petang tak gi taman permainan sbb cuaca mcm mendung nak hujan..lg pon diorg mcm letih je..sepanjang hari main..

arini pulak wahidah aku hantar gi sekolah..org lain dah 4ari sekolah..die baru nak masuk hari ni..tu pon selepas aku ckp semue org dah berlatih nak sukan...baru la die nak gi..

hari2 aku mcm biase...sgt perlahan...fb dah bosan..ape aku buat..??baca berite pasal EPL transfer je 24jam..hehehe..tp tetibe rase mase berlalu pantas pulak..tinggal seminggu lg nak gi KISSM..tp 1habok pon tak sedia lg...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...