Family Friends

Thursday, June 9, 2011

deco bersama abah..

dah lame die mintak..meja study..hehehe..baru 4thn..beriya la sgt...
last2..nak bg penghargaan punye hal..al-maklumlah hari2 die org sebut "abah saya hebat.."(budak2 ni mmg kuat bodek..) aku pon buat keputusan utk mengubahsuai bilik diorg..ini lah antara langkah2 bijaksana yg aku buat..(bukan menipu..just manipulate..)

1. buka katil queen size dlm bilik diorg..sbb dah sempit sgt lepas beli katil tingkat..
2. simpan besi2 dalam stor..tilam nye letak atas tilam dlm bilik aku..(fuhh..tak bagun kalau tido ni..tebal gile tilam..)
3. letakkan meja di ruang yg lapang dlm bilik tu..
4. bg kerusi sorg 1..
5. nah..ambik meja study korang..

hehehe...senangkn..jimat..buang tenage je..barang2 semue yg terpakai kat rumah..(tp kalo tetamu dtg..takde meja nak letak air..hehehe..)

4 comments:

  1. bli meja jepun je..kat mydin murah...

    ReplyDelete
  2. kreatif, x payah buang duit....

    ReplyDelete
  3. hehehe..kalau ade bnyk boleh jugak buang duet kat ikea...ni mmg takde budget..huhuhu..

    ReplyDelete

COVID19 Bukan Pilihan: Projek Pigeon Hole.

=================== COVID19 Bukan Pilihan. =================== Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Hari ini saya ingin mengulas...