Thursday, June 9, 2011

normal day..

arini 10jun2011..menjalankan hidup seperti biase..tp wahidah kat rumah nenek die..lepas tido kn hadi..layan khairina main2..die pon dah bosan..terus nak tido jugak..hari yg sgt biase...biase...dan biase...lambatnye nak posting...dah mcm bosan...nak bejalan dana takde...terpakse la berhibernasi..jage ank2 je..tp maseh bernasib baik...belum sampai tahap abg vin dlm gambar ni..kalo camni..kene belajar martial art..hehehe..


p/s : nampak tak tahp kebosanan aku..sampai tak tau nak buat ape..buat entry mengarut kang kene ban pulak..

10 comments:

  1. memang sangat bosan. Rasa macam masa berlalu sangat perlahan. Rasa macam dah 48 jam hari Jumaat. hahahah....

    ReplyDelete
  2. ape kate klau kebosanan tatkala anak2 smua tido..tlg sy kmaskan brg2 kat blik stor blakang.. terima kasih..hehe

    ReplyDelete
  3. bilik bebudak dah kemas...stor belakang..?
    tu 20 jam kredit punye subjek tu...

    ReplyDelete
  4. kemas brg2 dlm kotak tu susun tepi2..xpun tngu sy amik cuti..nk kmas bju smua...tlg

    ReplyDelete
  5. ok boss..janji dpt elaun..hehehe..

    ReplyDelete
  6. buat gym je kat umah..tak pun amik upah jadi babysitter...hehehe

    ReplyDelete
  7. jage 3org ni pon aku dah tak larat..

    ReplyDelete
  8. tp tetap tak sabar nak tunggu yg ke-4 raye ni..cukup la group ninja penyu..huhuhu..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...