Friday, July 1, 2011

kegembiraan si July

semalam 1 july...tak sempat update sbb hantar adek lapor diri kerja kat kolej risda melaka..
ni die punye 1st job...so bg support sikit dgn penghantaran beramai-ramai...
bertambah lg sorg yg dah bekerja...

sebenarnya july is my best month..semue yg penting aku dpt on july...
my 1st job aku mula kerja 9 july 2004...ni la tempat aku kerja paling lama...
dapat beli rumah...dapat beli kereta...buat modal kawen...hehehehe..
dan aku berhenti 30 april 2009...sama dgn tarikh lahir khairina...

aku kawen bulan july gak...17 july 2005...hehehe...
and this july...kitorg tgh tunggu baby ke-4...kalau lahir bulan ni...
penutup adalah july jugak...maybe ni yg last la...dah 4 kan...

tp sekarang yg paling aku tak sabar adalah nak tunggu posting..
harap berita gembira ni datang bulan july juga..hahaha..
dah lame rasenye tak bekerja...

4 comments:

  1. semoga Julai tahun ini yg terbaik punya!

    ReplyDelete
  2. InsyaAllah..harap2 mcm tu la...tgh tunggu posting dan baby ke-4...

    ReplyDelete
  3. waa...nk dpt baby???bestnya..mesti nak lelaki kan./ sebab nmpak dh ramai perempuan tu. hhee

    ReplyDelete
  4. kalau lelaki lagi...2perempuan 2 lelaki la...hehehe...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...