Thursday, July 7, 2011

trilogi : pakar rujuk..

setiap sequal yg baik mesti ada trilogi...hehehe...
selepas 2 entry sebelum ni cerite pasal katoon24jam...
maka terhasilah entry ke-3 ni..kali ni fokus pada "pakar rujuk"...

wahidah : kalau abah jadi katon...abah jadi la dibo..
aku : kenape pulak..
wahidah : abah kan macam dibo..
aku : macamane..
wahidah : besar..
khairina : gedabak..hehehe..(laju je die sambung..kurang asam..)
aku : ckp besar je dah la..tak yah la cakap "gedabak"..

p/s : sebenarnye diorg nak aku jd dibo sbb boleh bg hadiah...hurmmm

#5 : Dibo
-cerite ni pasal sekumpulan budak yg selalu ade masalah...bile ade masalah die akan rujuk pd Dibo utk minta bantuan..nampak mcm mudah..tp ada moral..sbb hadiah tu biasenye bukan direct tp ade kegunaan tersembunyi..biase diorg tak dpt terime hadiah tu pd mulanye..tp bila ade insiden baru dieorg tau..
#6 : Handy Manny
-tukang kayu bersama peralatan..die ni akan jadi pakar dalam semue bidang...bandar die selalu bergantung pada manny untuk membaiki semue bende..termasuk yg bukan tugas tukang kayu..hehehe
-tag line..."hallo..kedai handy manny disini..anda rosakan..kami baiki.."

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...