Tuesday, July 5, 2011

Senai-->Desaru kini hanya 45minit...

fuh penatnye...semalam gi desaru balik hari...perjalanan pergi balik lebih kurang 10jam...
dulu dari senai nak ke dasaru makan masa antara 2 hingga 3jam...tp sekarang tak sampai 1jam...
ni semue sbb hiway dah siap...hehehe...ade kawan aku sorang kerje sane...kebetulan smlm ternampak die tgh tgk2 hiway tu...nak berenti dah laju sgt...nak u-turn mane boleh...hiway...

tp yg aku rase mcm takot...ialah jambatan die...binaan yg besar tiba2 ade dalam hutan...dari jauh dah nampak...terutama dari desaru nak blk ke senai..
aku dah rase mcm kapal alien pulak mendarat....hehehehe...imiginasi tinggi kan...mane tak nye...dr jauh nampak hampir 10kali tinggi dr pokok hutanda kelape sawit...huhuhu...

ni gambar belum siap jumpe kat internet...hehehe...

5 comments:

  1. agak2 klu nak bunuh diri sesuai kot g sini. haha

    ReplyDelete
  2. mmg sesuai...bomba pon jauh nak selamatkn...hehehe...

    ReplyDelete
  3. aduii zmn duk sane dlu xnak pulak bkak2 hiway nie..tetiap mngu kena menapak jauh yg amat nak ke jb...

    ReplyDelete
  4. budget ciput...ni buka pon kerane terpakse...name je hiway...tp jalan 1 lane je...siap boleh u-turn..tgh takde divider...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...