Tuesday, August 2, 2011

Ramadhan : Bazar

ntah camner budak kecik tu boleh masuk dalam ini gambar..

Alhamdulillah...syukur ke hadrat Illahi kerana memanjangkan usia...sekali lagi bertemu dengan bulan mulia...Ramadhan Al-Mubarak...
Syukur sekali lagi..selesai sudah 2 hari dan sekarang nak masuk hari ke-3..hari pertama buka puasa kat rumah parent..dan semalam balik rumah sendiri..hurmm..memang meriah..ape tak nye..bazar hanya 10langkah dari pintu pagar...
tapi bila terlalu dekat ni..timbul beberape masalah..antaranya...
1. dugaan...hidung aku sentiase di duga sejak tengahari dengan asap2 bakar-bakaran diorang..
2. anak-anak sebok asek nak gi je...memula aku cakap pasar malam..hehehe..selamat la sekejap..bile dah malam...diorang tanye lagi...bah..bila nak gi pasar malam ni...hehehe...kantoi...

5 comments:

  1. dah edit... bkn 4 tp 3 hehehe...

    bestnya bazaar dkt bgtu....

    ReplyDelete
  2. adehh....dekat sangat dah tu...haruslah anak2 mengajak pergi hari-hari kan...

    ReplyDelete
  3. dekat mmg best..tp ade tak bestnye juga..
    pantang nampak mesti nak pergi...hehehe...
    bau menusuk-nusuk hidung pulak...

    ReplyDelete
  4. sabar je la...sebulan macam ni...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...