Wednesday, March 9, 2011


hmmm..hujung minggu lepas, wahidah sekali lg menyuarakan hasratnya...aku dah tak ingat dah berape kali die buat permohonan lisan nih..die ckp "abah, akak nak masuk tom tom bak"...
ngeee~..ingat senang-senang je..tanpa buang mase die pon mcm biase la..menyanyi dan buat persembahan depan aku...aku pon ckp la "tu la, kene cepat pandai bace, baru boleh masuk, nyanyi dah ok, tp lirik ke laut"..hahaha...berjaya la kononye...die pon ubah persembahan.."abah, akak nak menari je la, x yah nyanyi"..hahaha..sudah..ape lg alasan nak bg..aku ckp"berani ke kak, orang ramai tu, kalau kat pentas tu mane ade org tua teman"...die ckp "berani, mcm g sekolah, pagi anta, nanti ambik la, mane ade org teman"...huhuhu...ape lagi nak bg alasan...aku pon ckp.."ok..nanti kalo akak tau ade uji bakat dekat2 sini bagitau, abah anta, ok? sbb diorg uji bakat tu jaoh"...selamat untuk sementara waktu..die pon ckp "ok, kalau tom tom bak dtg sini, akak bgtau abah"...selamat tom tom bak x kan dtg tempat aku..huhuhu..

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...