Sunday, January 5, 2014

Macam Gugup je..Macam Cemas je...


Assalamualaikum dan salam sejahtera..
Al-kisah baru nak masuk sekolah..Tahun ni pengalaman 2 org anak baru masuk sekolah..Hadi umur 4tahun baru masuk tadika..Wahidah pula masuk darjah1..

hari ni nak cerita pasal Hadi..sebelum masuk sekolah nampak nerves gila...tapi bila dah masuk dah hilang...gaya dah macam senior..masa dalam kereta aku pesan.."kak na, nanti dalam kelas duduk sebelah hadi..die macam takot je.."khairina jwab.."tak boleh..laki duduk meja lain..perempuan duduk meja lain.."maka bertambah cuak la si hadi..die pon cakap.."kak na, nanti bgtau kawan kawan laki awak, ada murid baru dalam kelas..."hehehe...nak suruh org berkawan dgn dia la tu...die nak tegur orang penakot...sekali dah kat sekolah...kawan kak na tengok die..maklumla budak baru...die pon cakap.."eh, kenapa awak intai budak lelaki.."hehehe..berani pulak tu..

macam-macam ragam budak sekolah...nasib la bebudak ni tak melalak, meraung macam sesetengah budak lain..esok cerita pasal wahidah pulak..ada hati nak jadi pengawas..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...