Monday, January 20, 2014

Legoland...!

Assalamualaikum dan salam sejahtera..
sabtu lalu...dalam sibuk-sibuk sempat juga terjah legoland...
kering poket beli tiket..
bila budak2 nak beli lego...huhuhu..tak dapat la..beli yang RM10 je..hehehe..
rasanya diorang puas hati dengan 15 game dan 1 movie yang diorang layan..
aku penat gila sampai krem betis..dah la kene drive pergi balik..
nasib la transit kat yong peng..rumah nekcu..

pada siapa-siapa yang nak pergi aku pon tak tau nak advise ape..
masa kitorg masuk tu..agak ramai orang...so memang panjang gila beratur utk setiap game..1jam baru dapat main 1-2 permainan...tapi bila petang lepas lunch..dah lengang...tu yang pulun sampai 15 permainan..
hehehe..so datang la lepas anda lunch..makan banyak-banyak sebelum masuk..

walau ape pon..aku rase sangat berpuas hati..rasa macam nak pergi lagi...tapi lepas ni kene buat target awal-awal..jadikan hadiah ke ape ke..bagi motivasi utk budak2 belajar..
ni serba sedikit gambar yang dapat dicuri...

depan kaunter tiket...

permainan pertama yang di cuba..hadi cuak gila..3kali mohon tarik diri..tapi kene paksa gak..

tourist guide sedang semak peta..budget la sangat dengan peta dia tu...

7 comments:

  1. donga byk yang tak siap lagi..toi ke..?

    ReplyDelete
  2. perancangan diorang tak tahu la...tapi yang dalam peta tu semua dah boleh main..kalau tengok kawasan memang besar lagi...mungkin ade plan akan datang..

    ReplyDelete
  3. Tringin nk jjak sana..jauh tu..utara slatan.in sha Allah satu hari ada rezeki bleh g sana... hihi

    ReplyDelete
  4. insyaAllah..plan la..ramai-ramai seronok siket..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul.. Kalo g family trip lagi best..lebih meriah...

      Delete
  5. wah..sempat ke legoland ye..hello kitty xmasuk ke

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu pon dah abis 1hari...subuh sampai isyak..

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...