Monday, September 5, 2011

Pekerjaan Bapa: GURU..

Assalamualaikum dan selamat malam...salam lebaran dan salam kemerdekaan..dah hampir 2 minggu tak update blog...hehehe...sibuk..sambut raya dan yang paling utama sambut kehadiran ahli keluarga baru...

Alhamdulillah tadi selesai mendaftar kelahiran cahaya mata ke-4..tak sangka dapat anak lelaki..melengkapkan..2lelaki dan 2 perempaun..tak sangka apa yg di bincangkan jadi kenyataan..dulu sebelum kawen..rancang nak 2 anak perempuan pastu baru anak lelaki..tak sangka tuhan bagi...

setiap anak yang lahir telah dijanjikan rezeki oleh Pencipta...jadi tugas ibu bapa memberi nama yang baik dan mengasuh anak sebaik mungkin...harap2 kamu jadi anak yang soleh...nama seperti dalam surat beranak..(hehehe..kabur sikit..)

kalau sesiapa yang pernah daftar kelahiran mesti tau..ada tertera ruangan untuk PEKERJAAN BAPA...hehehe..walaupon belum posting..aku tetap letak GURU...harap2 rezeki anak dapat posting cepat kan...

kepada yang bakal dapat baby pulak...jangan lupa...ramai yang datang JPN bawak borang daftar je..tak pon bawak buku merah je...perlu di ingat kene bawa dokumen asal dan salinan fotocopy utk..

1) IC ibu dan bapa..
2) buku merah page 1,2 & 25..
3) sijil nikah..yang ni selalu orang lupe bawak..

ni sijil nikah aku...hehehe...umur 22tahun...

P/S : Pekerjaan Bapa : wahidah-jurutera, khairina-jurutera, hadi-bekerja sendiri, dhani-GURU..

7 comments:

  1. wah sedap nama anak ko..Rezky Ramadhani yer? tahniah bro...moga2 doa ko makbul aku pun tumpang sekaki...

    ReplyDelete
  2. Rizky nyaris nak risky...boleh pulak pendaftar tu silap taip...nasib check...

    ReplyDelete
  3. aduhh... panjangnya nama anak ko. cikgu... cikgu lupa yea cikgu kena tulis register tiap2 bln... ehhehehe

    ReplyDelete
  4. bukan lipat je ke...setahun tulis sekali...hahaha...

    ReplyDelete
  5. panjangnya nama anak.... tapi aku suka rizki ramadhani tu hehe

    ReplyDelete
  6. InsyaAllah... rezeki anak, smoga posting cepat

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...