Family Friends

Tuesday, June 17, 2014

Fuhh..!!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera..
lama sungguh tak update blog...
dalam kehangatan piala dunia..memang tersemat dihati nak tonton semua game secara live..
namun setakat hari ini..1 game pon tak dapat tengok secara live sepenuhnya..

game yang aku tunggu-tunggu berlangsung malam tadi..
sebagai peminat Belgium..aku memang nak sangat tengok keseluruhan game tu..
tapi apakan daya..kalau tengok memang tak kerja la..

nasib menyebelahi, apabila muiz tetiba bangun minta susu..aku pon keluar bilik..
buka TV..nasib baik belum habis..ada 20minit lagi..
yang tak baiknya..Algeria sedang mendahului 1-0..
namun dengan semangat dan aura yang aku salurkan di depan kaca TV..
Belgium dapat bangkit menumpaskan Algeria 1-2..

Fuhh...nasib baik aku bangun...kalau tak bangun...mesti Belgium kalah...hahahaha...



**kalau pemain dan pegawai Belgium dengar mesti dia tak caya kan...hehehe...

No comments:

Post a Comment

COVID19 Bukan Pilihan: Projek Pigeon Hole.

=================== COVID19 Bukan Pilihan. =================== Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Hari ini saya ingin mengulas...