Family Friends

Sunday, December 16, 2012

Gagal Lagi..

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada yang membaca... jika masih ada yang membaca... setelah hampir setahun tak update... kini aku keluar dari pertapaan membawa berita serupa... maseh dalam situasi yang sama... setelah permohonan pindah dinafikan sebanyak dua kali aku gagahkan diri ke putrajaya... namun..nasib masih tidak berubah apabila keputusan yang dikeluarkan semalam... ayatnya berbeza namun maksudnya sama... aku harus kekal berjauhan mungkin setengah tahun atau mungkin satu tahun lagi...atau lebih lama lagi... walau apa pun yang terjadi...kehidupan harus ditempuhi dengan positif... harap lepas ni dapat berfikir dengan lebih positif... bertindak dengan lebih positif... tahun baru bakal menjelma...azam masih sama... kehidupan yang bakal dijalankan akan aku susun dengan lebih sempurna... semoga apa yang dihajatkan dan diinginkan akan dimakbulkan oleh tuhan sekelian alam...Allahuakbar...

No comments:

Post a Comment

COVID19 Bukan Pilihan: Projek Pigeon Hole.

=================== COVID19 Bukan Pilihan. =================== Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Hari ini saya ingin mengulas...