Thursday, February 3, 2011

Apa yang ku cari dalam hidup ini..

apa yang ku cari dalam hidup ini kadang-kadang pon aku tak pasti...bercelaru...tp cube tetapkan misi semula...apa yang ku ingini...

1. ibu bapa..
dulu aku selalu cakap kenape kat kampung aku takda kilang atau kawasan perindustrian..aku nak balik kampung..duduk dekat dengan ibu bapa aku..tolong-tolong ape yang patut..paling kurang pon tengok keadaan diorang..kalau sakit ke boleh aku tolong hantar ke klinik..sekarang aku dah tak perlu lg kawasan perindustrian tu..mungkin harapan ini menjadi kenyataan tak lama lagi..harap-harap bile abis kpli ni dapat la posting kat kampung sendiri..

2..keluarga..
aku berharap sangat dpt besarkan ank2 depan mata sendiri..kalau boleh nak buat home school..tp apakn daya tak mampu..maseh perlu bekerja untuk menampung kehidupan..aku harap dapat habiskan masa sebanyak mungkin dengan anak2..dapat tengok diorang membesar dan dan berjaya..harapan ini mungkin akan jadi kenyataan..tapi setakat ini separuh daripadanya tak lama lagi akan jadi kenyataan..bila aku abis kpli..masa aku kerja separuh daripada masa kerja lama aku..harap semuanya akan berjaya..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...