Family Friends

Sunday, January 12, 2014

Hujung Minggu yang Panjang..

Assalamualaikum dan salam sejahtera...
hujung minggu ni berasa sangat panjang.......eh ke singkat je?
aku pon tak faham..orang lain 2 hari je cuti...aku bedal 3hari..
johor cuti jumaat-sabtu...negori cuti sabtu-ahad...aku cuti jumaat-sabtu-ahad...

cerite nye pendek je..sebab masa panjang kat hari cuti..

jumaat pagi datang umah parent, melawat arnab bersalin, dapat 5anak buah lagi...makin bz la atok jaga arnab..hehehe..

pastu mak dengan abah plan nak g lawat saudara sakit kat kluang..tetiba aku terjoin pulak..gi kluang..dapat la melawat akak nenek kene strok dan sepupu abah yang kena kenser..pastu singgah rumah adek nenek dan singgah rumah nenek belah mak pula...abis 1hari..

sabtu pula lagi menyedihkan..dalam pukul5 petang dapat panggilan, nenek wife meninggal dunia...kami pon terus bergegas ke setiu...sampai dalam pukul4 pagi...lewat bertolak dari serting sbb ke seremban ambil adik dulu...

ahad pagi..tunggu jenazah diuruskan dan kebumi pukul11...pastu terus balik ke serting...

pagi ni...terus ke sekolah...sampai lewat walaupon keluar pukul6...ngantok...

minta sama-sama sedekah al-fatihah untuk arwah nenek wife..al-fatihah...

No comments:

Post a Comment

COVID19 Bukan Pilihan: Projek Pigeon Hole.

=================== COVID19 Bukan Pilihan. =================== Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Hari ini saya ingin mengulas...